Галактические NFT - это не только право собственности на игровой актив, а еще и NFT-обьекты, с которыми взаимодействуют игроки внутри мета-вселенной Галактики Онлайн.
Вход в игру под привязанным кошельком является устаревшим.
Если вы еще не приивязали ваш Telegram к игре и забыли пароль от вашего привязанного кошелька, то воспользуйтесь сменой пароля и сразу после удачного входа вам будет доступна привязка Telegram.
Доступ в игру осуществляется только по привязанному Telegram без пароля.
Переведите любую сумму USDT TRC-20 с вашего кошелька на
Зачисление на игровой баланс произойдет в течение нескольких минут.
ВАЖНО! Учетная запись привязана к кошельку .
Будьте внимательны, транзакции для смены пароля или пополнения баланса, отправленные с другого адреса, не будут обработаны.
Для получения помощи обращайтесь в Telegram чат https://t.me/GalaxyOnline_ru
Переведите любую сумму BNB BEP-20 с вашего кошелька на
Зачисление на игровой баланс произойдет в течение нескольких минут.
ВАЖНО! Учетная запись привязана к кошельку .
Будьте внимательны, транзакции для смены пароля или пополнения баланса отправленные с другого адреса не будут обработаны.
Для получения помощи обращайтесь в Telegram чат https://t.me/GalaxyOnline_ru
Переведите любую сумму USDT TRC-20 с вашего кошелька на
Зачисление на игровой баланс произойдет в течение нескольких минут.
ВАЖНО! Учетная запись привязана к кошельку .
Будьте внимательны, транзакции для смены пароля или пополнения баланса, отправленные с другого адреса, не будут обработаны.
Для получения помощи обращайтесь в Telegram чат https://t.me/GalaxyOnline_ru
Переведите любую сумму EVER с вашего кошелька на
Зачисление на игровой баланс произойдет в течение нескольких минут.
ВАЖНО! Учетная запись привязана к кошельку .
Будьте внимательны, транзакции для смены пароля или пополнения баланса, отправленные с другого адреса, не будут обработаны.
Для получения помощи обращайтесь в Telegram чат https://t.me/GalaxyOnline_ru
Переведите любую сумму LONG с вашего кошелька на
Зачисление на игровой баланс произойдет в течение нескольких минут.
Для получения помощи обращайтесь в Telegram чат https://t.me/GalaxyOnline_ru
Переведите любую сумму NEAR с вашего кошелька на
Зачисление на игровой баланс произойдет в течение нескольких минут.
Для получения помощи обращайтесь в Telegram чат https://t.me/GalaxyOnline_ru
Переведите любую сумму Aurora с вашего кошелька на
Открывать near wallet с введенным кошельком.После открытия выберите токен AURORA.
Зачисление на игровой баланс произойдет в течение нескольких минут.
Переведите любую сумму с вашего кошелька на
Зачисление на игровой баланс произойдет в течение нескольких минут.
ВАЖНО! Учетная запись привязана к кошельку .
Будьте внимательны, транзакции для смены пароля или пополнения баланса, отправленные с другого адреса, не будут обработаны.
Для получения помощи обращайтесь в Telegram чат https://t.me/GalaxyOnline_ru
Переведите любую сумму PARAS с вашего кошелька на
Открывать near wallet с введенным кошельком.После открытия выберите токен PARAS.
Зачисление на игровой баланс произойдет в течение нескольких минут.
Переведите любую сумму с вашего кошелька на
Или пополните баланс с вашего кошелька TonKeeper
Зачисление на игровой баланс произойдет в течение нескольких минут.
ВАЖНО! Учетная запись привязана к кошельку .
Будьте внимательны, отправленные с другого адреса, не будут обработаны.
Для получения помощи обращайтесь в Telegram чат https://t.me/GalaxyOnline_ru
Переведите любую сумму с вашего кошелька на
Или пополните баланс с вашего кошелька TonKeeper
Зачисление на игровой баланс произойдет в течение нескольких минут.
ВАЖНО! Учетная запись привязана к кошельку .
Будьте внимательны, транзакции, отправленные с другого адреса, не будут обработаны.
Для получения помощи обращайтесь в Telegram чат https://t.me/GalaxyOnline_ru
ВАЖНО! Для вывода требуется наличие 10 TRX для оплаты транзакции. После вывода остаток вернется на баланс в течение 5 минут.
Для получения помощи обращайтесь в Telegram чат https://t.me/GalaxyOnline_ru
ВАЖНО! Вывод EVER возможен только на активированный кошелек во Everscale.
Для получения помощи обращайтесь в Telegram чат https://t.me/GalaxyOnline_ru
Войдите старым способом (под вашим кошельком Minter или Tron) и привяжите игровой аккаунт к телеграму.
Привязка отобразится сразу при входе Забыли пароль?
The goal of the Arena is to score as many points as possible by destroying the enemy fleet within the allotted time.
Players see each other's movements on the map. Green tracers are allies, orange tracers are enemies, red tracers are enemy attacks on you, and blue tracers are their fleet movements.
At the end of the Arena, points will be automatically calculated and only the players of the winning team will share the prize in proportion to the points scored.
The Arena begins with the player entering the Arena Galaxy, where they control one of the thousands of planets with an Orbital Station on it.
The player's Orbital Station hosts his fleet and it is from it that the player will send attacks and blockades to other planets.
Not only the size of the fleet is important, but modifications in the form of modules also matter. With their help, the fleet can be further improved, making the armor stronger, the damage of the guns more, and the speed of movement faster. Initially, the player does not have modules and needs to scout the surrounding planets, sending ships to capture the resources stored there.
Loki Scout
Has a small margin of safety and low damage. It mainly serves for reconnaissance of planets and enemy fleets. In combat, it is effective only in especially large sizes.
Excaliber Stormtrooper
A universal warship. It has average armor and damage, which makes it an ideal candidate for any type of modules.
Colonizer Titan
A huge ship that prepares planets for the transfer of the Orbital Station. It has the highest armor and damage and the lowest speed. The Titan is the only ship that cannot be stopped once it has been dispatched.
There are 7 different types of planets in the Arena, 3 different sizes.
Each planet initially has a defensive fleet and a reward consisting of ships and modules. Also, the reward with a small chance may contain "Titan".
The size of the guard fleet and the reward depends on the type and size of the planet, for example, green planets are the most common and you can rarely find a big reward on them, while on purple planets, on the contrary, there is almost always a big reward, which includes a lot of ships and from 3 modules .
But you should be careful, because on the purple planets, you may have to fight not only with Pirates, but also with players who also want to get to her treasures.
As mentioned above, every planet has a defensive fleet, so it's best to scout initially to see the defensive fleet and rewards that can be obtained on the planet.
After that, you need to send the ships to the blockade, defeat the Pirate fleet and hold out on the planet until the timer expires.
When the timer runs out, the reward fleet will join the blockade fleet and, together with the captured modules, they will fly to the planet where the Orbital Station is currently located.
It is also worth paying attention to the fact that the Titan, capturing the planet, also instantly captures the reward on the planet and destroys the defensive fleet. However, at the same time, the Titan dies (it is a disposable ship).
Modules can be found on planets as a reward. Each module has 1, 2 or all three characteristics that increase attack, defense or speed.
All modules in the Arena are disposable and will be destroyed after the fleet returns to the Orbital Station, regardless of whether it participated in the battle or not.
As part of the Blockchain Battle game mode, battles take place in the format of 10 vs 10 team battles.
Registration in the Arena is available for DEL and TON tokens.
After the registration of 20 players, the players are automatically assigned to teams and after 60 seconds the battle begins.
At the end of the Arena, the team with the most rating and efficiency points wins.
A player receives a rating for fighting with the players of the enemy team, in the format of attack, blockade and reconnaissance.
An additional rating by a coefficient of 0.3 the player receives for the fleet remaining at the Orbital Station at the end of the battle.
Efficiency is displayed in brackets "( )" next to the rating of the player and team and displays the difference between the killed and lost ships. As a result of the battle, the efficiency is higher than one (1+) - an excellent result, which shows that the player effectively fought with opponents and destroyed more ships than he lost. This result should be strived for in order to bring victory for yourself and your team.